Article recomanat
Títol: ‘There’s no excuse. Speak Catalan!’ – the
marketing of language acquisition to
mobility students
Autors: David Atkinson and Máiread Moriarty University of Limerick
Revista: International Journal of Applied Linguistics. Vol. 22, núm. 2, juliol 2012, pàg. 189-204.
TOPOGRÀFIC: 53.SDI.853.ROD
PODEU CONSULTAR-LO A:
PAU Dret
També en format electrònic
TOPOGRÀFIC: 53.SDI.853.ROD
PODEU CONSULTAR-LO A:
Assessorament i Terminologia
Revista: International Journal of Applied Linguistics. Vol. 22, núm. 2, juliol 2012, pàg. 189-204.
Resum: Aquest article explora les maneres en les quals una pàgina web dissenyada especificament per a estudiants universitaris involucrats en programes de mobilitat, Intercat (http://www.intercat.cat/en/index.jsp), comercialitza l’aprenentatge de la llengua catalana per als seus usuaris. Argumentem que la pàgina mostra tensions entre diverses menes d’ideologies lingüístiques, sobretot entre la comercialització de llengua i, per altra banda, una ideologia de nació i concepte de nacionalitat. Aquestes tensions tenen importància sociolingüística per als professionals de la llengua que s’interessen per les raons que s’addueixen per l’aprenentatge de llengües determinades, especialment les llengües tradicionalment minoritzades.
Consulteu altres articles a l'apartat Buidatge d'articles
ADQUISICIONS
TOPOGRÀFIC: 53.SDI.853.ROD
PODEU CONSULTAR-LO A:
PAU Dret
També en format electrònic
TOPOGRÀFIC: 53.SDI.853.ROD
PODEU CONSULTAR-LO A:
Assessorament i Terminologia
Cap comentari :
Publica un comentari a l'entrada