4/5/16

NOVETATS


Recomanem                                                      
http://diposit.ub.edu/dspace/bitstream/2445/97723/6/2016_Sant_Jordi.pdf



Entre A i Z, el canvi de paradigma en biblioteques





Consulteu altres entrades i articles al nostre Butlletí de Sumaris


Cop d'ull                                                            






Conferència i taula rodona «Terminologia»






Taula rodona «Fer o no fer recerca en català?»










ADQUISICIONS                                                   

Resultat d'imatges de hacia la modernización montolío


TOPOGRÀFIC: 31.LVFsj.5.MON

PODEU CONSULTAR-LO A:  

PAU Dret






 The LEARNMe White Paper on
Linguistic Diversity

Resultat d'imatges de The LEARNMe. White Paper on Linguistic Diversity: abridged version
Viure a Catalunya. Aprenem català des del francès / Vivre en Catalogne. Apprenons le catalan à partir du français

TOPOGRÀFIC: 31. LS.3.LEA

PODEU CONSULTAR-LO A:  

CAL Sants









TOPOGRÀFIC: 31.LFA.frca.7.VIU

PODEU CONSULTAR-LO A:  

CAL Sants

 







el catala escrit 2-carme vila-laura homs-9788448935603TOPOGRÀFIC: 31. LFA.VIL
PODEU CONSULTAR-LO A: 
Formació i Documentació 
CAL Sants
CAL Edifici Històric
CAL Economia i Empresa







ALTRES NOVETATS EN FORMAT ELECTRÒNIC        

LinguapaxReview2015cover





Linguapax Review 2014 - La gestió del multilingüisme en context urbà 



  




1001 recursos para aprender idiomas

http://enlalunadebabel.com/2015/10/18/1001-recursos-para-aprender-idiomas/?platform=hootsuite

Photo published for Per què els productes digitals haurien d'incloure el català?



Resultat d'imatges de criteria iec



Llista qualificada d’obres de consulta i altres recursos lingüístics en línia









El 85,8% dels directius, professionals i científics sap parlar i escriure el català.

El català en xifres




Logo UB
Presentació   Referències

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada